090623

Gud, vilken underbar dag det har varit idag.
Vid elva åkte jag, Hannah och Mathilda in till stan för att möta upp Elliz och Micke på Viskan för lunch. Kycklingsallad som vanligt satt riktigt fint.
Riktigt varmt och skönt var det att sitta där och äta lunch.

Efter det åkte jag och systrarna till Almenäs för att möta upp Emma där.
Låg där i flera timmar och stekte, så himlans underbart.
Årets första dopp är även avklarat nu, och det var skönt med tanke på den stekande hettan som låg i luften. Vi var så rediga att vi till och med hoppade ner i vattnet från bryggan. Imponerande för att vara jag, jag som är den största badkrukan i Borås typ.

Har fått en massa färg. Jag ser ut som en röd tvättbjörn i ansiktet. Lite vit runt ögonen för att solen har en förmåga att inte ta där. Bränt mig lite på axlarna med, men resten är jag rätt brun. 
Mycket fint med solbränna. 

Jag och Hannah ska sola lite under soltimmarna i morgon, och sedan MÅSTE vi till lägenheten för att städa undan. Usch, dåligt samvete har jag för att jag inte varit där och fixat än efter i helgen.

I morgon skall även ett par byggjobbare börja jobba med taket, och jag och Hannah som planerat en topless solning i endast string blir nog så illa tvungna att ändra våra planer. Får ju inte riskera att killarna trillar ner från taket, haha :)

Åh, nu är det dags för jordgubbar. Mamma hittade även lite grädde i kylen som vi ska doppa de små gubbarna i. Mums, mums.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0