090622

Sitter här och äter frukost, kaffe och knäckemacka med salami. LOVE!
Första dagen på semetstern, eller ja, beror på om man räknar med fredagen eller ej. Sak samma. Jag njuter som fan.

Vädret är prima än så länge också, varmt och skönt.
Ska nog dra på mig bikinin och lägga mig ute i några timmar sen och steka lite så att jag får tillbaka min färg. Blek som jag vet inte vad just nu, och jag gillar det icke.

Idag har jag massa att göra känns det som. Ska flytta över grejer hemifrån till lägenheten, typ TV och DVD osv.
Även städa upp efter Hannah som grisat ner en hel del igår när hon tog hem en massa killar till min lägenhet, UTAN lov och utan att jag ens själv var där. Nu får hon sitt straff, för hon ska banne mig torka golven och kanske till och med diska.

Ska även plocka upp Mathilda utanför Dalhem sen, klockan halv tre. Innan dess måste allting vara klart med lägenheten. Tight tidsschema, men jag kommer klara det :)

Nu ska jag ha mer kaffe och kanske ett knäckebröd till. Första gången jag äter frukost sedan i torsdags ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0