090620

Nu är jag äntligen hemma från Smögen. Var tvungen att åka tidigast tre i eftermiddag, för jag var fan inte körduglig förrän då.
Jag har i alla fall haft det rätt okej. Kanske lite sämre än förväntat, då var en hel skumt folk där...

Hannah och jag kom dit strax före åtta, och var redan i ordninggjorda. Bättrade på det hela och sen fick jag också börja dricka vin. 
Fick ganska snabbt besök av några konstiga killar. En av dem pratade hela tiden på om sig själv, och hur jävla framgångsrik han var och att han sket i att Sverige inte gillade hans musik. Han var så jävla patetisk att jag bara ville sätta min klack i pannan på honom för att få honom hålla käften. 

Efter en stund lämnade vi dem, äntligen, och följde bryggan in till "centrum". Där var det en del folk, men så fick vi reda på att alla ställen hade 22 års-gräns. Helvete. Det är fan en jäkligt dålig ålder. 
Så vi fick så vackert vara kvar utanför krogarna som små fjortisar. Träffade dock på en massa trevligt folk utanför, bland annat ett par norrmän som Hannah fick för sig var jätterika och skulle prompt vara med dem. 

Hannah råkade tappa bort sin plånbok med. Vi tror det ialla fall, eller så blev den snodd. Hon var den enda som hade pengar, och de försvann i och med detta. 
Vi kunde inte äta, inte ens köpa lite vatten att dricka. 

Åt en frukost vid halv elva typ (mamma fick göra en överföring av pengar till mitt konto), och fick i mig lite vatten för första gången på 18 timmar. Det kändes så jäkla gött, och man mådde genast lite bättre.  

Sedan gjorde vi inte jättemycket. Försökte fördriva tiden och få mig bli körklar så snabbt som möjligt så att vi kunde hinna hem i bra tid.

Ska faktiskt ut i kväll igen. Tredje kvällen i rad. Det är fan inte likt mig. Blivit alkis på sista tiden.
Men det ska bli kul, sugen på lite alkohol igen ju :)

Ska hämta upp Hannah när hon slutat jobba sen, och sen möta upp Becca hemma hos mig, och sedan drar vi ner till den lilla staden.
Vet dock inte hur mycket folk som är ute idag, men det ger sig :)

Nu ska jag föna mitt hår, trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0