090619

Woho, idag var det midsommar, och vilket väder vi har erbjudits! BLÄ.
Jag är faktiskt lite bakis nu.

Var nämligen ute igår kväll och drack kanske lite för mycket med tanke på att jag ska köra till Smögen senare.
Inte så farligt egentligen, men den jävla förbränningen man har är ju inte att leka med...

Jag och Hannah var hos mig först igår (hämtade upp henne vid halv nio utanför City). Hade inhandlat varsinn box med vin som ska räcka hela helgen. Borde dock inte vara några problem, för att min box känns rätt så full i alla fall.
Vi var hemma hos mig i min lägenhet, och pratade, drack och sjöng till gamla klassiker. Riktigt najs. Fulla blev vi med. 

Strax efter elva drog vi ner till stan och gick till Swing. Var där ett tag och stiftade bekantskap med en lesbisk tjej från Island. Hon var riktigt trevlig faktiskt! Hon var inte så påträngande som kan vara jobbigt, utan trevlig och rolig. 

Efter Swing så gick jag och Hannah och köpte Chiwarma, eller hur fan det stavas. Killen som sålde det lurade i mig att det var kyckling i, för jag gillar inte kebab, men det ställer jag mig ytterst tveksam till om det verkligen var i. Jaja, det var gott i alla fall för en hungrig mage. 

Vi sov i min lägenhet för första gången också. Riktigt mysigt. Men gud vad sängen var stor, 180 cm och lilla jag och Hannah tog inte ens upp hälften kändes det som. 
Dessutom var madrassen så jäkla hård så det kändes som att man låg rätt på marken. Funderar på att inhandla en till madrass som är lite mjukare, annars kommer jag få problem med min stackars rygg. Alternativet är att på något annat sätt göra den mjukare ;) 

I morses när vi vaknade ville Hannah att vi skulle GÅ ner till Maxi för att handla frukost. Men fan i helvete att jag går ner och tillbaka bakis för den jävla backen. Nixpix.
Så jag chansade och tog bilen över vägen till Statoil, och köpte lite frukost.

Kom nyss hem, och nu ska jag göra mig i ordning så gott det går, för vi ska ha gäster om en tjugo minuter och jag är inte klar alls.
Senare idag drar vi till Smögen, och vad som händer där, det vet INGEN ;)

Trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0