090617

En dag fullspäckad med jobb, as usual. Wiiiiii!
Fy fan vad jag längtar till min semester som kommer nästa vecka, även om det bara är en vecka så ska det bli så skööönt :)

Efter jobbet idag hade jag egentligen saker inplanerade, men detta ändrades i sista stund.
Slutade med att jag mötte upp Hannah och Becca på Viskan och satt där i nästan två timmar och myste. Alltid så trevligt att vara där, me like very much.

Sista dagen att jobba i morgon då, och så blir det utgång på kvällen. Sugen som in i helvete.
Måste dock ta det lite lugnt, för jag och Hannah drar till Smögen på fredagen och ska festa där igen. Vi funderar seriöst på att sova i bilen, för vi är så jäkla osugna på tält efter Sweden Rock. Antingen det, eller ragga upp någon vi känner som har sovplats under "riktigt" tak. Men vi får se hur det utvecklar sig.

Snart ska jag och Hannah titta på film i min säng och mysa. Börjat att bli en tradition nu. Lite närhet, även om det så är från ens syster, är mysigt, haha :)

Mja, nu orkar jag inte mer här.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0