090616

Faaaaaaan. Nu är det en massa skit igen.
Varför kan ingenting gå bra för en gångs skull? Nej, det är tydligen för mycket begärt.
Jag fattar inte varför saker och ting drabbar de oskyldiga? Varför? Varför i hela friden är det så?

Denna gången är det allvarligt. Riktigt allvarligt. Det är mycket som står på spel. Människors tillvaro står på liv. Man kan nästan säga liv med, för det är det faktiskt...

Jag vill så gärna kunna hjälpa till. Men denna gången så kan jag faktiskt inte. Jag står helt handfallen och bara ser på. Hur kommer det att gå? Det kommer nog inte att gå.
Ner i skiten, ännu längre ner.

Vad ska man göra när man ser de man älskar mest av alla bara dras ner, när man inte kan göra något för att rädda dem?

Jag vet så lite vad jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0