090615

Fy fan vilken jobbig dag det har varit idag.
Har varit så äckligt mycket att göra på jobbet. Från att ha varit superlugnt till fem gånger mer på bara en helg är ju helt otroligt.
Fått jobba gärnet hela dagen lång, och irriterad och sur på alla kunder som bara har en jäkla massa problem HELA tiden. Fy fan så störande.
Ska bli så otroligt skönt med en veckas semester nästa vecka så det finns inte :)

Åkte faktiskt till lägenheten efter jobbet idag med. Fixade med badrummet. Städade den äckliga duschen, och pappa satte upp badrumsinredningen.
Blev riktigt fint, och speciellt när man får upp krokar så handdukarna kommer upp det blir lite färg mitt i allt :)

Kommit fram till att jag nog flyttar under min semester nästa vecka. Då jävlar.
Nu är jag riktigt taggad :)
Redan bestämt att förfesterna på torsdagskvällarna tillbringas ute på min balkong i kvällssolen, heeeelt underbart!

Nej, nu ska jag nana. Dags för nya tag i morgon ;)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0