090614

Jag har typ tillbringat hela dagen på Viskan idag känns det som.
Först var jag inne med Emelié och Elliz och tog en underbart god kycklingsallad till lunch, och lite kaffe på det.
Satt där i några timmar och njöt av solen.
Därefter drog vi till Knalleland för Elliz skulle köpa lite saker. 

När vi var klara där drog jag återigen till Viskan för att möta upp Hannah, Mathilda och Malin. Tog en kaffe igen och satt där ytterligare i någon timme. Dock blev det inte så mycket njutit av solen, för det var kallt och började nog småregna med.
Men det var trevligt i alla fall. Diskuterade midsommar. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra då. 
Usch, börjar få lite småpanik för det är ju redan på fredag...:/ 

Vi kom i alla fall fram till att Hannah vill att vi åker till Smögen (av alla ställen). Ingen aning om vad vi ska göra där, förutom att festa, men det återstår att se vad som händer helt enkelt. 

Efter Viskan åkte vi till Hemmakväll och hyrde lite filmoch köpte godis. 

Killen som stod i kassan tog alldeles för lite betalt för alltihopa och när vi kom på det när vi gått ut, kubbade vi snabbt som fan till bilen för att han inte skulle springa efter och ta mer betalt. 
Meeeeen, synden den straffar sig självt; Hannah stukade foten. Jag och Mathilda kunde inte låta bli att skratta, för det var rätt så komiskt. 

Har precis kollat på en av dessa filmer. Rätt så bra var den, men kommer inte ihåg vad den heter. Sorglig i alla fall, och det funkar ju inte för någon av oss. Vi grät som små barn. 

Grät till och med lite på Viskan när vi av någon förunderlig anledning började prata om filmen Black Beauty. Då är jag helt körd, jag börjar ALLTID att gråta. 
Så jag var tvungen att ta på mig solglasögonen för att dölja tårarna som rann nedför kinderna, samtidigt som jag både skrattade och grät. Helt sjukt. 

Nu är det väl snart dags att göra sig redo för sängen, då det är jobb i morgon. Så otroligt osugen så det finns inte, men man är ju så illa tvungen. 

I morgon efter jobbet ska vi till lägenheten för att göra klart det sista. Wohooo, snart dags att flytta! :)

Natti natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0