090610

Sitter här i köket och dricker kaffe (min kaffemaskin) och käkar knäckebröd med goood salami på. Helt underbart med en liten kvällsmåltid :)

Idag har det var så otroligt stressigt på jobbet. Typ hela kundtjänsten var borta på kurs, så vi var fyra stycken kvar som fick ta hand om hela svenska linjen, och jag var även backup på norska. Helt otroligt, för jag är nog den inne på CS som förstår norska sämst.

Fick ta kortare lunch och verkligen försöka pressa ner kön, men så fort den var låg så ringde sju stycken in på samma gång och kön blev skitlång IGEN.

Fick även jobba över till klockan sex, idag igen, för att köra över mailen tillsammans med Elliz. Vi klarade det precis till klockan sex, vilket inte alls var dåligt.
Slog nästan sönder tangentbordet för att jag försökte jobba så snabbt som möjligt.

Efter jobbet i alla fall drog vi till Tant Grön och mötte upp Emelié. Inte sett henne på en vecka, så saknat henne :)
Vi köpte i alla fall fika där och drog hem till Elliz och fikade.

I morgon ska jag träffa Emms igen och titta på magen och prata av mig om allt som hänt sedan vi sågs sist. Kommer inte ihåg när det var, två veckor sedan kanske?
Ska i vilket fall bli mycket trevligt :) Viskan blir!

Ska även försöka hitta något att ha på mig på fredag. Pappa ska ge mig mina pengar i morgon, så då kanske jag kan köpa något nytt så slipper jag se ut som ett skabb för en gångs skull.

Hm, ska man kanske ta sig ett till knäckebröd med lite salami? Hmmmmmmm.
JA!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0