090609

Guuuuud, vad jag är hungrig... Sitter och väntar på maten som snart är klar (förhoppningsvis).

Idag har det varit utbildning på jobbet typ hela dagen. Andra delen av vår servicekurs Act Service. Höll på från 10-17, så vi var där ett tag.
Massa folk från andra butiker ute i landet var där också. Kul att äntligen få ett ansikte på dem.
Oturligt nog jobbade jag till sex idag och var tvungen att sätta mig inne på kundtjänsten den sista timmen :/ Ringde på som fan...
Men i morgon slutar jag 17, och då blir det fika med Emelié och Elliz :) Viskan igen, I guess. Men Guuud, vad jag har saknat det :)

Längtar btw som in i helvete tills på fredag. Skall ut och käka med tjejerna klockan sju på Babbel och sedan är det förfest hos Elliz, och sedan utgång :) Är nog alkoholist efter SR, för jag är fan sugen på sprit heeela tiden. Till och med öl, och då är det illa...

Näe, jag har fan inget mer vettigt att skriva, eller i alla fall inte som jag KAN skriva här.
Nu ska jag tjata på mamma att bli klar med maten ;)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0