090603

Ooooohhhhh, i morgon smäller det ordentligt! :)
Klockan ringer halv sex och då är det bara upp, duscha av sig, käka frukost och packa ner det sista för att slutligen åka iväg till Sölvesborg!

Känner dock att jag måste skynda mig lite. Har inte packat ett skit, och har inte ens hittat en lämplig handväska...
Mamma har även bett mig röja på mitt rum, men det har jag inte gjort än (ligger fullt med kläder över hela rummet). 

Har i alla fall varit riktigt "duktig" idag och kirrat spriten och nio paket med cigg. De hade ingen limpa så jag fick köpa nio istället :P
Det var i alla fall en hel del med sprit som köptes, i alla fall i mina ögon. 
Köpte tre flak öl, två boxar med vin samt två cider till Hannah. Jag som inte ens dricker öl i vanliga fall kommer verkligen att få lära mig det nu. 
Men bättre sent eller aldrig, eller vad man nu säger. 

Hmmmm, näeeeee, kanske är dags att börja plocka undan alla kläder på mitt rum och hitta en resväska att packa i. 

HÖRES!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0