090602

Ännu en dag avklarad!
Jobbar bara till tolv i morgon så det känns riktigt skönt.

Efter jobbet idag drog jag, Emelié och Elliz till Ryda Sportfält för att titta på Jerry och hans lag som spelade rugby. Eller ja. Rubgy och rugby kan vi ju diskutera, för det mesta gick de omkring och det var bara vid vissa tillfällen de sprang.
Hade förväntat mig mer action och blod, men det var ju som att se på balett i princip...:/

Haha, det hände en rolig sak idag på lunchen.
Jag och Elliz skulle köra tillbaka till jobbet efter att ha varit på McDonalds på Hulta. Och så ska jag svänga ner på motorvägen, men så går inte det för att det är stopp, och det står en stor lastbil i vägen.
Så kommer jag på när jag svängt av, "Jävlar, det går ju inte, det är ju motsatt riktning". Skyndade mig ut igen innan jag hann köra på lastbilen. 

Kommentaren på det inträffade var: "Jag tyckte det var lite trångt". Vet inte riktigt vad jag ska skylla på faktiskt... :P 

Usch, jag har så mycket att göra i morgon. 
Ska fixa tre flak öl, två stycken bag in box, några cider och även en limpa cigg. Mycket pengar kommer att gå åt och det svider ordentligt :/ 

Naj, nu ska jag nana så att jag är pigg i morgon och hinner klara av alla mina ärenden. 
Natti natti!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0