090601

Första dagen av två och en halv innan Sweden Rock är nu avklarad.
Varit rätt lugnt på jobbet idag. Satt på mail typ hela dagen och klarade nog mina mål galant, som vanligt, NOT :P

Åt faktiskt en lunch med Elliz i parken idag. Köpte en sallad och satt där och njöt i det otroligt fina vädret. Köpte vitlökssås till som dessvärre rann ut innan jag hann smaka på den, och sedan min apelsinjuice som rann ner i påsen också och på min sallad :/

Hämtade även upp min jacka på Grand som jag missade att få med mig i lördags. Fan, trodde att den faktiskt var borta och att någon äcklig person tagit den, men som tur var inte fallet så. Hade känts lite kiligt att bli av med min dyra jacka :/

Efter jobbet hämtade jag upp min skjorta som jag vunnit på Tradera. Riktigt najs, ska väl ha den i morgon och så får vi se hur den ser ut på :)
Sedan mötte jag upp Emelié en snabbis i Knalleland. Fick köpt min bikini (leopardfärgad, grrrrrrr) och även en par solglasögon till. Min älskade svarta kan jag räkna bort då ena glaset är sönder och även en bågen gått av :P I loved them...

Och efter detta var det en fika på Bakgården som gällde. Riktigt mysigt får jag lov att säga. Trots alla dessa fjärilar i magen :) Usch, nervöst, men det gick bra i alla fall.


Nu kom jag hem för en stund sen och satt ute med mamma och Mathilda och pratade.

Så otroligt skönt att sitta ute en sådan här kväll. Det enda som saknades var trevligt sällskap och ett glas vitt, pricken över i:et!


I morgon kanske det blir en picknick på Almenäs med töserna. Vem vet.

Men hoppas på det i alla fall. Vore riktigt trevligt :)


Nu är det dags att dra sig tillbaka.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0