Update

Alltså, jag är fan helt död i kroppen.
´
Jag och Mathilda har kört ett träningspass på nästan en timme. Jag var ju så inne på Cheer, så hon och jag ska härmed börja träna lite och stretcha tillsammans.
Vi började med lite uppvärmning med lite dans och olika rörelser så att kroppen skulle komma igång. Sen var det dags för en hel del stretching. Mycket fokus på benen för att det är dem man ska kunna sträcka ut ordentligt sen osv.

Efter en massa stretch och benövningar gick vi ut på gräsmattan i det äckliga regnet och gjorde upphopp, rondater och hjulningar.
Höll på ute ett bra tag och svetten pärlades i pannan på en. Helt sjukt.

Sen gick vi in igen och körde lite dans, och efter det körde jag stretching igen för att jag orkade inte mer.
Nu känner jag mig totalt lealös i hela kroppen, samt att jag är knottbiten till på köpet. MYS!
Kommer inte kunna gå ordentligt i morgon, kommer fan se ut som att jag skitit ner mig.
Smärta, för fan...

Men men. Nu ska vi fan fortsätta med detta och efter några månader kanske man märker resultat på en fastare kropp. MJAAAAAAAU ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0