Update for tonight

Puh.
Kom precis hem från Viskan. Jag, Hannah, Mathilda, Malin och Aleks satt där i några timmar och slöade med kaffe och cigg. Standard för fan.

Var ju även hos vårdcentralen innan. Jippi, jag har urinvägsinfektion. WIIIII!
Så i morgon ska jag och pappa till Apoteket och fixa lite fina grejer till mig, antibiotika då vill säga. Funderar på om man får dricka alkohol samtidigt som man äter det? Tror inte det tyvärr... :/
Gud, vad fjortis jag låter när jag säger så... But, who cares?

Nej, nu ska jag nog duscha innan det är dags att nana.

Puss på er!


DAGENS OUTFIT:
Kavaj: Bubbleroom
Linne: Gina Tricot
Väska: Gina Tricot
Solglasögon: Bakispaketet från Gekås ;)
Armband: Lite varstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0