Solen..?

Så jäkla dåligt.
När jag gick ut innan, taggad och ombytt i leopardbikinin så tar det inte mer än en halvtimme innan solen försvinner bakom enorma, mörkgrå moln.
VAD I HELVETE...
Har inte kunnat sola på jättelänge, och när jag väl kan det så är man tydligen bara värd en halvtimme :( Blir ledsen i ögat.

Tur att man har en plan B för blekisar, BUS! Brun-utan-sol alltså, för den som inte begriper.
Nyduschad och nyinsmörjd på de viktigaste ställena, gött. 

Om en och en halv timme ska jag och Hannah åka en snabbis till lägenheten för att lämpa av lite grejer, och sen in till stan för att hämta ut biobiljetterna. 

Frågan är hur jag ska uppehålla mig innan det är dags att göra sig i ordning? 


Räddningen för oss blekfisar när solen inte finns att tillgå ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0