Kväll

Jag såg nu när jag loggat in att jag hade fått en fin kommentar från en av mina "arbetskamrater"; "Du kanske inte ska kalla våra kunder för puckon".
Ursäkta mig, kära "arbetskamrat" eller vem du nu är, men det var menat med ironi. Visst, det kanske inte var så smart att säga så, men sagt är sagt och jag menade inget illa. Jag är ingen elak människa.

Hur som helst. Nu lämnar vi det.

Jag var nyss och badade faktiskt. Värre badkruka än jag får man nog leta efter, tog en kvart för mig att slutligen hoppa i från bryggan.
Usch, vad kallt det var, brrrrrr. Men nu var det gjort och i efterhand är det skönt.

Hade egentligen planer för ikväll, men dessa ställdes in och då kunde jag lika gärna följa med systrarna och Fredds och bada.

I morgon är det utgång igen. Kunde man aldrig gissa... Hoho.

Nu ska jag nog koka makaroner...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0