Jordgubbar, glass och mys på balkongen

Blä, fan vad proppmätt jag är nu. Har ätit för ett helt kompani ikväll känns det som.
Började med att jag och Karoline åkte från jobbet för att göra lite ärenden i stan, och sen skulle vi till City för att handla lite och tugga på ikväll.
Köpte två enorma säterknutar, varsinn ostfralla plus jordgubbar och glass.

Vräkte i oss allt detta på min balkong samtidigt som vi pimplade kaffe.
Var faktiskt riktigt mysigt att sitta där och se solen gå ner och snacka en massa skit ;)

Nu kom jag nyss hem och mamma hade gjort sallad med dressing och sånt där som jag tog en portion av (kvällsmat är viktigt!).
Sååå, nu ser det ut som att jag är gravid. Härligt.

Fan, jag har kommit på att jag vill ha en sådan där oversize kavaj med uppvikta ärmar som är vita när man viker upp dem. Så snyggt med detta till ett par sletna jeansshorts och mina porriga klackar. Mjauuuuuu.

Finns dock ingen som säljer dessa längre, för de har ju gått åt som smör i solsken tyvärr... :/
Men ska kika på Tradera eller nåt och se om de har det. Mamma ska även kolla i Göteborg åt mig i morgon. 

Ibland är det bra att ha en mamma som inte jobbar i samma stad och som kan fixa kläder från en annan stad med bättre utbud ;) Moahahaha.


Näe, sängdags för moi.

Sov så gott!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0