Inget spel

Nej, det blev faktiskt inget spel innan.

Sprang febrig och hostandes in på Maxi en sväng för att se om de hade det. Självklart att de har det!
MEN, de skulle ha 499 kronor för det. 499 KRONOR! Helt sjuk.

Vad har hänt med konkurrensen inom elektronikbranschen?
399 kronor vet jag att det kostar på vissa ställen, och trodde faktiskt Maxi skulle kunna matcha det, men icke sa nicke...

Får kanske åka in i till stan i morgon och fixa det. Om jag har tid.
Måste ta igen allt jag missade idag i morgon istället.
Känner mig piggare nu och febern har försvunnit.

Hoppas att det håller i sig för jag är så sugen på att gå ut i morgon. Rydell & Quick kommer till stan, och då är det rock på stan ;)

Näpp, nu ska jag röka.
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0