Fever, fever, fever

Uscha, nu har jag lite feber. Bådar fan inte gott inför i helgen. Hade ju planerat den så bra.
Sen vill jag ju fan inte vara sjuk när jag har semester, men det lyckas jag ALLTID med.

Hoppas att skiten släpper snart iaf.

Ska snart skjutsa ner Mathilda till stan och när jag ändå är där tänkte jag passa på att köpa The Sims 3. Har hört att det ska vara ännu bättre än de två första. Så det hoppas jag på. Då har jag ju även att göra sen när jag har flyttat.

Dock är jag väldigt osäker på om det kommer att fungera i min dator. Min lilla rosa är ju verkligen ingen speldator, ingen bra prestanda alls i den tyvärr.

Men den uppfyller ändå allt på prestandakraven, förutom processorn. Eller ja. Förklaringen på vilken processor som krävs är jäkligt luddig, så jag är inte säker om jag ska vara ärlig.

Jag har ju en dubbelkärnig processor på 1,5 GHz, och kraven var 2,4 GHz P4-processor eller liknande. Säger mig fan ingenting, och har även försökt söka på Internet om det för att få fram en vettig förklaring, men det är nog för mycket begärt när man är amatör som jag...

Ska iaf köpa det och provköra det. Fungerar det inte får mina systrar köpa det av mig, för de ville med ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0