Blindtarmen?

Ligger nu i soffan och väntar på att Beck ska börja.

Är lite orolig faktiskt. Har ont i magen på ett sätt jag inte haft innan. Trodde att jag sträckte mig innan då jag tränade med Hannah och Mathilda på gräsmattan, men jag kom på att jag har haft ont på exakt samma ställe tidigare i veckan, och innan så drog det till som in i helvete så jag trillade ner på gräsmattan och kröp ihop till en liten boll.

En del symptom stämmer överrens med blindtarmsinflammation, men det är ju jättesvårt att avgöra själv.
Mamma tyckte att jag ska kolla upp det, och sa åt mig att ringa vårdscentralen i morgon.
Får nog göra det. Mamma sa att det kanske även hade något att göra med ett bråck (hade ett hål i maghinnan så att tarmen åkte ut en bit) jag hade när jag var liten, och fick opereras akut för det.

Får som sagt kika på det i morgon. Lika bra vara på den säkra sidan.

Nu börjar Beck. Godnatt! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0