090731

Puh, vilken dag det har varit.
Har varit hemma hos mormor och morfar hela dagen för jag pallade inte vara ensam i min lägenhet. Vaknade i morses med en jäkla feber och hade ingen mat eller något, och var inte heller körduglig efter igår.

Var ju ute med Hannah och Lina igår och såg Rydell & Quick på torget. Efter det gick vi till Viskan och sen stannade vi till lite i parken och dansade för oss själva till lite dansband. 
Sen drog vi till Swing och hamnade vid VIP-bordet. Gratis drinkar tackar man ju aldrig nej till ;)

Jag och Hannah åkte hem lite tidigare än vanligt igår, för Hannah skulle börja jobba klockan sju idag. Och det var väl en jäkla tur det, för det snurrade ordentligt för oss båda när vi skulle sova. 

Innan idag så hämtade jag och Mathilda upp Mellwin hos Malin. Jag ska passa den lille busen när de åker till Stockholm över helgen.
Ska bli så mysigt. Nästan som en egen hund ;)

Nu ska vi iväg på 40 års-kalas. Jag kör ikväll, för jag är fortfarande dålig och spar mig inför i morgon istället ;) 

Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0