090728

Hoho, har varit i Göteborg hela långa dagen idag med systrarna samt Malin och Lina.
Gått i så många affärer, och speciellt H&M. Tappat räkningen på hur många ggr vi var inne där.
Icke bra.

Väldigt besviken på utbudet faktiskt. Göteborg brukar ju ha en massa najs att bjuda på, men nu var det riktigt dåligt.
Monki, som jag älskar, hade ingenting och jag brukar ju alltid hitta grejer där.
Weekday, som jag har sett har en massa snyggt på sin hemsida, hade inte heller något direkt. Blä.

Men tillslut hittade jag i alla fall lite grejer. Bättre det än att komma hem tomhänt iaf ;)

Hoppas att ni alla haft en riktigt bra dag! :)


(Syns inte superbra)
Leopardleggings - Rut m fl.
Lila oversize-kofta - Rut m fl.
Leopardörhängen - Lindex
 
Nitarmband - Lindex  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0