090726

Igår vart det lite drinkdrickande hemma hos mig. Gött med lite avbrott från allt vin. Jag och Hannah kommer snart se ut som två bag-in-box, haha.
Efter förfesten gick vi till Harrys och hade kul. Dock försvann Hannah och Fredds från mig när jag stod ute och rökte med arbetskamrater, taskigt.

Sen när jag hittat dem så drog vi till Tonic. Träffade lilla Daniel där som jag inte sett på aslänge för han hade haft semester nu, mycket trevligt :)

Mathilda mötte upp oss på Tonic och sen köpte vi fyllekäk och drog hem till mig. Fan, vilket bråk det blev om vem som skulle sova i min säng.
Slutade med att jag och Mathilda drog ut till soffan med täcket så fick Hannah och Fredds ligga kvar där inne.

Idag har vi mysat och kollat på film hos mig, och sen drog jag och systrarna hem till Målsryd. Vete fan vad som händer ikväll men sånt ger sig alltid.


Piggelindrinkar var så jävla gött.

Hannah och Fredds.

Passionsfruktsdrinkarna var inte höjdare tyvärr :/

Jag och lilla Hannah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0