090724

Ligger i sängen nu och ska snart fortsätta läsa boken jag håller på med. Idun, Sagan om Valhalla heter den och är den andra boken i serien Sagan om Valhalla, skrivna av Johanne Hildebrandt. Riktigt bra böcker för övrigt, som handlar om våra nordiska gudar och hur de kan ha varit förr i tiden. En hel del sex i dem med, för den som gillar det ;)

Igår var det ju utgång som gällde. Var hos Becca först i Dalsjöfors och sedan på en andra förfest i stan innan vi drog till Tonic. Trevlig kväll över lag, men fy vad full jag var.
Märktes även idag för jag var sååå bakis när jag vaknade :/ Höll i sig ett bra tag, men sen gick det över.

Fick ett infall även att köpa mig ett par nya skor, så det gjorde jag. Har suktat efter dessa skitlänge, men de har bara funnits i storlek 35 innan, och så små fötter har jag inte ju. Men nu fanns de i min storlek, och det blev ett lyckat impulsköp på Bianco. Jag är så kär. Fast jag fick betala lite för dem med...

Fick även min kamera från försäkringsbolaget idag. Den svarta blev det. Guuud, vad liten den var då! Mindre än min telefon. Gäller att verkligen hålla koll på den.
Denna ska i alla fall gå varm i morgon på drinkkvällen som jag ska ha hos mig. Kommer bli asnice. Utgång efter det och kvällen är perfect!

Ska faktiskt städa rent i HELA lägenheten i morgon. Dammsuga, städa toaletten och badrummet samt torka alla golv. Känner mig så himla duktig, men det behövs faktiskt göras. Skitäckligt nu, i alla fall på golven :/

Nej, nu ska jag återgå till min bok.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0