090721

Jahopp, vad ska man hitta på en dag som denna då?
Finns typ inget att göra, speciellt när man inte har några pengar... :/

Eller ja, har lite pengar kvar, men de ska definitivt läggas på saker till lägenheten. Igår var jag så duktig att jag köpte en tvålkopp samt tandborstställ och smink- och smyckeskorgar till badrummet, samt en svart matta till min toalett.
Idag är det krokar, badrumsmatta och en spegel till toaletten som står på schemat. Men när det är köpt finns det typ inte så mycket mer att göra...

JO! Nu kom jag på; jag måste ringa och beställa bredband med ju. Det är viktigt! Tror att jag har bestämt mig för Bredbandsbolaget, de verkar rätt okej...

Jag vet att mamma har sagt till mig att det är något mer som ska göras, men det kommer jag verkligen inte på just nu.

Ikväll ska iaf jag och mina systrar sova över i lägenheten, så att vi har något att göra. Mat, mys och film. Trevligt, trevligt :)

Nu ska jag dra mig.
Puss!


Hittade denna på mig och Hannah när vi var på Tonic i lördags, mjauuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0