090720

Då var det den riktiga första dagen på semestern. Gör ju inget överansträngande direkt, utan ligger nere i soffan och läser sista Harry Potter-boken (vilken gång i ordningen vet jag icke).
Ska snart in till stan och uträtta lite ärenden, typ köpa lite grejer som behövs till lägenheten.

I lördags, btw, så var det ju fest hos Becca. 
Jag, Hannah och Mathilda drog dit och umgicks med en massa dalsjöforsare. Även lilla söta Vincent var där, som självklar var mittpunkten :) 

Pimplade en hel del vin, och dessvärre så tog det alldeles för bra. När vi stod ute vid entren och rökte så blev jag nerknuffad från trappan med huvudet först, rakt på rygg. 
Hade sönder Beccas jättefina glas som hon fått av sina föräldrar. Sket fullständigt i om jag slagit mig, utan det enda jag tänkte på var glaset, men alla andra tänkte mig, hehe. 

Det blev en massa kalabalik och de tänkte ringa ambulans och sådär, om jag skulle slagit i huvudet, vilket jag tydligen gjorde. Dock har jag inte ont i huvudet, vilket är bra. 

Sen när kaoset lagt sig åkte jag och Hannah in till stan för att dra vidare till krogen. Hannah fick anvisningar om hur hon skulle ta hand om mig, och att hon snabbt som fan skulle ringa på ambulans om jag blev trött och fick ont i huvudet. 

Dock gick allt bra, förutom att jag knappt kunde stå på mina ben för jag var lite väl överförfriskad. Hannah fick verkligen hålla reda på mig, vilket verkligen är ovanligt. 

Vi var på Harrys en sväng och sen drog vi till Tonic. Där kommer jag knappt ihåg någonting av vad som händer, men sen drog vi hem i alla fall. 

Igår var jag lite småbakis och halvfull när jag vaknade på morgonen, men det gick över. 
Senare på eftermiddagen så blev det en bakisfika med systrarna, Malin, Nettan och Emilia på Viskan. 
Mysmys. 

Har kommit fram till att jag ska ta det lite lugnt med drickandet, med tanke på vad som händer. Mamma är oroad, och henne vill man ju hålla lugn ;) 
Äter min antibiotika nu så det är lugnt några dagar framöver. Duktiga Tess. 

Nu ska jag fortsätta med boken.

Puss!

Oskar, Simon, Hannah, Mathilda och jag på Beccas förfest

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0