090718

SEMESTER!
Gött, gött, gött!

Här ska det njutas, även fast det ömsom spöregnar ömsom är uppehåll och molnigt.

Jag och mina systrar är fan inte riktigt kloka i huvudet.
Igår drack vi lite vin, och sen på kvällen började vi hjula och göra rondater på gräsmattan. En sak ledde till den andra och det slutade med att vi tog av oss topless (bara bröst!) och gjorde våra små konster. Mathilda knöt min leopardfärgade bikini kring huvudet och det såg ut som att hon hade en vattenmössa på sig om skyddar öronen. Hannah hade sin ljusrosa truckerkeps snett på sidan, och jag virade en tröja kring huvudet så jag fick en turban.

Sen kom det en gåendes på vägen och vi kastade iväg oss utom synhåll. Idioten stannade dock kvar där ett tag, så vi kunde ju inte röra oss, haha :)

Sen idag ska jag till Systemet, och efter det till Shape. Tydligen har de gått i konkurs, så de har en massa utförsäljning. Får se om jag hittar något av intresse. Typiskt Boråsare att komma fram när det billigt som fan...
Blir en sväng till Gina Tricot för jag har hittat en jeansskjorta där som kanske är av intresse, we´ll see...

Nu ska jag ner och måla min fula spegel vit!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0