090717

WOHO, endast 4 timmar kvar tills jag har TREEE veckors semester!
Längtar, längtar, längtar...

Ska bli så skönt. När jag kommer hem ikväll sen ska jag ta mig ett glas vitt och en cigg och sitta ute i det fina vädret och njuta som in i helvete. Grrrrrr.

Skulle egentligen också hämtat ut min antibiotika samt P-piller, men får se om mamma flytter över pengar till mitt konto eller ej. Spännande överraskning.

Nu ska jag faktiskt även se till att flytta under min semester. Har tre veckor på mig så att det borde väl gå. Har även en liten sporre för att om jag flyttar så ska jag passa Malins lilla underbara vovve Melwin ett litet tag.
Det ser jag verkligen fram emot, som en alldeles egen hund, precis vad jag drömmer om, men inte kommer att kunna skaffa under den närmsta åren :/
 
Sa till mamma och pappa igår att jag ville skaffa en katt, eftersom jag inte kan ha hund, men då blev mamma halvt galen och sa att det absolut inte gick för sig för då skulle min morbror (som är allergisk) aldrig kunna komma hem till mig...

Blääää, säger jag bara... Life is unfair sometimes... 

Puss! 

Kommentarer
Postat av: elliz

Jag skulle ju inte heller kunna hälsa på om du skaffar kise :(

2009-07-17 @ 13:41:11
URL: http://elliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0