090715

Igår kväll vart det grillmys ute vid Hofsnäs.
Jag, Hannah, Mathilda, Malin och Fredds var där och grillade, drack och var allmänt cp.

Vi badade nakna medan folk åkte runt i båtar och tittade på.
Vi gick upp på ett tak till en grillstuga, eller vad det är, och dansade, sjön nationalsången och drack lite till.
Mathilda höll nästan på att trilla ner därifrån när hon skulle dansa, och det var synd att jag inte fick det på film, för det såh jäkligt kul ut :)

Tanken var att vi också skulle åka förbi Torpa, men vi bestämde att vi gör det en annan gång. Bara jag och Mathilda som var taggade, torrbollar...

Kom hem vid tolv och jag la mig i sängen och däckade av. Hade nog fått i mig lite för mycket för att vara acceptabelt på en tisdag, haha. 

Fick faktiskt nyss tid hos vårdscentralen. Blivit så nojjig så jag tror att jag har allt man kan få typ, och det som gäller nu är urinvägsinfektion.
Vi får se vad de säger. Klockan fyra ska jag vara där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0