090714

Åh, jag hatar mig själv just nu.

Skulle lyssna på musik i telefonen igår, men så funkade inte det, så jag stängde av den i tron om att det skulle hjälpa.
Det skulle det säkert också om det inte var så att jag inte hade någon koll på varken min PIN- eller PUK-kod.
Så, där hade jag låst min telefon.

Skulle även passa på att ringa Tele2 nu så att de kunde låsa upp min telefon, men NEJ. Då kan de inte låsa upp den bara för att abonnemanget står på mamma och det är HON som måste ringa... F*tta...

Så jag fick ringa mamma och be henne att göra det nu, men säkerligen måste man väl ha telefonen tillhands när man gör detta... Så får se hur det går...

BTW, ikväll ska jag, Hannah, Mathilda och Fredds åka ut till Hofsnäs och grilla och ha det trevligt.
Har två öl kvar från Sweden Rock som jag kan utnyttja.

Bara tre och en halv dagar kvar innan semestern nu också... Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0