090713

Gud, vad stressigt det har varit på jobbet idag. Ringt på som bara den, hela dagen lång.
Började lugna ner sig först strax före fem och då kunde jag sätta mig på mail.
Me like!

Efter jobbet kunde jag hämta min underbara kavaj som kommit från Bubbleroom. Riktigt snygg var den på och jag vet precis vad jag ska ha på mig på jobbet i morgon ;)

För er som läser min blogg vet ju att jag blev av med min kamera på Sweden Rock.

Nu har jag fått veta vilken kamera jag ska få som ersättare hos försäkringsbolaget.

De har valt ut en Canon Digital Ixus 100 IS till mig. Första gången jag såg den (var för några månader sen, så blev jag kär)
Här nedan ser ni den underbara saken.


 















Hoppas att jag får den röda eller den svarta! :)

Hittade även en vimmelbild på mig, Hannah och Lina från i lördags på Harrys.





















Lina, Hannah och jag :)

Kommentarer
Postat av: elliz

Sup inte bort den nu också ;)

2009-07-13 @ 22:23:27
URL: http://elliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0