090712

Jäklar, vad kul jag hade ute igår, alltså!

Började kvällen med att vi var lite sena hem till min lägenhet, för jag var tvungen att hämta Mathilda i stan strax före åtta och sen skulle jag även hinna äta.
Blev att göra sig i ordning snabbt hos mig så att man kunde koncentrera sig på att dricka vin.

Vi drog till Harrys vid halv tolv, och shakade våra ass däre och dansade såklart vid stången. Me love!
Blev kanske en aning för mycket att dricka, men wtf, sånt är livet.

Sen åkte jag hem till min lägenhet och sov där ;) Mysigt.

Vaknade upp i morses, lite småbakis så där. Städade upp lite, försökte få igång min äckliga TV som säger att alla kanaler som jag betalar för är kodade, så jag kan inte titta på dem. Måste försöka lösa det på något sätt.
Sen så har antennen så taskig täckning så att bilden hackar och den blir svart... Otroligt störande, vet inte riktigt hur jag ska ordna upp det heller...

Innan var jag, Hannah, Mathilda och Malin på Viskan och myste. Pimplade kaffe och kedjerökte, precis så som en söndag ska se ut.

Snart ska jag och systrarna till min lägenhet, köpa mat på Thai Silk och ha filmkväll där. Sover över där i natt till och med. Inte dåligt, inte dåligt... Börjar att arta sig detta ju :)

Nu ska jag ge kaninerna mat och sen är det väl dags att dra sig inåt stan.

Puss på er!


Jag före utgång :)

Kommentarer
Postat av: elliz

sicken fin bild : )

2009-07-12 @ 20:32:37
URL: http://elliz.se
Postat av: Gabriella

Vilken jättefin blogg du har!

2009-07-12 @ 22:47:33
URL: http://forcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0