090709

Har sovit så dåligt hela natten och legat och varit orolig inför något. Har ingen aning om vad det är, men hatar en sådan känsla man får i magen.
Den brukar alltid berätta något för en som man inte förstår, men som sen var alldeles uppenbart egentligen.... Undrar vad det är?

Vaknade i alla fall klockan sju av att de polska arbetarna trampade runt på mitt tak och dunsade och hade sig. Lät seriöst som att de skulle gå genom taket och landa rätt ner bredvid mig i min säng. Kunde inte ligga kvar och lyssna, så jag fick helt enkelt gå upp tidigare än vad jag behövde. 

Slutade dock ändå med att jag typ var försenad till jobbet (wtf, jag är aldrig det!).   

Längtar tills denna långa dagen är slut. Slutar sex och ska träffa Emms efter det. Vi ska ha mys i min lägenhet.
Förhoppningvis skiner solen upp och vi kan sitta ute på balkongen. Så himla omysigt att sitta inne...

Sen efter det ska jag hem, göra mig i ordning inför ikväll och sen hämta Hannah och dricka lite hemma hos mig innan vi ska ha ut. Fredds skulle vara ute och vi skulle träffa på henne, trevligt trevligt :)

Nu ska jag köra över mailen, puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0