090708

När jag kom till jobbet i morses strax före halv nio fick jag reda på att systemet låg nere.
JAAAAAAAAAAAAAAAA! tänkte jag. Vi får gå hem!

Men nej, det är klart vi inte får göra. Vad fan drömmer du om, flicka lilla?

Hade stora problem att ens logga in, och få programmen att starta var helt omöjligt. Dock kunde vi ta telefonen så det blev samma svar till alla som ringde in: "Dessvärre ligger hela vårat system nere just nu så vi kan inte kontrollera ditt ärende. Du är välkommen att återkomma senare så skall vi hjälpa dig."
Haha, vad sura vissa blev... Inte vårat fel, pucko.

Sen vid halv tio fick vi igång allt igen, så nu kan man jobba lite i alla fall, men vissa saker fungerar inte optimalt. Gud, jag vill bara att systemet ska lägga ner igen så att jag kan åka hem och vila. Så trött.

Förstår inte vad som hänt, men nu går jag och lägger mig så sent på kvällarna i jämförelse med innan. Jag är trött när jag vaknar, men jag kan ändå gå upp ur sängen för jag är morgonpigg (tack gudskelov).
Får väl börja lägga mig tidigt på kvällarna också, så att man orkar med långa arbetsdagar.
Bra idé?

NEJ! ;)

Kommentarer
Postat av: NetOnNet

Kanske inte ska kalla våra kunder för puckon?

2009-07-08 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0