090707

Gud, jag har ganska så ont i min stackars kropp idag.

Det känns att man tränade igår. Herregud.

Till och med magen gör ont... Meeeen, det är faktiskt skönt. Gillar att känna träningsverk, för då vet man att man har varit duktig och gjort något bra.

Vi får se hur det kommer att gå sen, en aning stelare än igår kanske....

Oh, sen ska jag och Karoline fika efter jobbet. Mysmys. En liten sväng på stan först, för Hannah söp bort min eyeliner i helgen och krossade mitt andra par svarta Ray Ban-kopior från Gina Tricot, så det måste jag ha.
Sen går vi till Viskan och njuter av något gott, typ kaffe? ;)

Kom på att jag måste ringa barnmorskan, måste ha mer p-piller. Bara en månad kvar nu... De hatar när man ringer så sent... Moahahaha... Får fixa det en dag.

Ska skriva ner en lista på vad som behövs fixas, känns som att det är en hel del. Jag har till exempel tappat bort två fakturor jag har fått, A-kassan och det dumma kaffet jag prenumerar på. Blääää.

Måste skaffa någon slags ordning och rutin på hur jag gör saker. Detta funkar inte. Betalade till exempel in min hyra igår, typ sex dagar för sent. Icke bra. 

Lär mig någon, tack! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0