090706

GAH, jag blir tokig!
Vi har en massa polacker hemma som ska lägga om heeela taket. Nu är de ovanför mitt rum och håller på och spikar och hamrar och har sig.

Nu är saken den att de har hamrat och slagit så mycket att det har trillat ner en massa skit från taket ner på golvet i mitt rum. Rätt på min morgonrock!

Igår låg det även i sängen (den var bäddad som tur var, tack mami!). Jag vill inte ha en massa skit från taket på mitt golv. Måste ju dammsuga upp skiten varje dag. Usch. 

Haha, nej, gud vad bortskämd jag låter, men det är faktiskt inte det roligaste som finns. 

Åh, jag kollade på TV med alla "tjejer" i familjen tidigare. Mathilda var det som hade bestämt att vi skulle kolla på EM i cheerleading som det gick ett sammandrag på Viasat. Hennes polare är med där och tävlar för Musketeers Funky Cheer (så lite reklam för dem med), och hon ville självfallet titta på dem. 

Helt otroligt vad vissa är duktig må jag säga. De små tösera (topparna) kastas högt upp i flyten och snurrar omkring som små vantar och sen landar de elegant i basarnas (de på golvet) famner. 
Sen så ställer de sig på ett ben och gör viga konster med sina ben som en annan bara kan drömma om att göra. Helt sjukt. 

Måste säga att man faktiskt blev en aning sugen på att börja. Men i sådana fall skulle det vara med typ Cheerdance eller nåt. Jag till att ta emot folk som bas är nog ingen hit. Jag skulle missa och den stackars toppen skulle slå sig halvt fördärvad. 
Sen får ju dessa tjejer en skiiiiitsnygg kropp. Mathilda gjorde ju detta innan, och hennes kropp var fan inte att leka med. Orättvist, orättvist!

Hum hum, det tål nog att övervägas. Men ändå, detta är inte riktigt min grej. Jag tror jag är för lite "tjejig" för detta. Det är liksom en regel att tjejerna måste ha håret uppsatt i en tofs högt upp på huvudet och sen ska de ha en gullig rosett i denna tofsen.

Någon som kan se mig i rosett mitt på huvudet?
Jag kanske ska testa, haha :)

Moäääää, nu är det slut på det roliga.

Puss på er!


Syster Mathilda på den tiden det begav sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0