090703

And then it was friday!

Fy vad jag är sleten idag. Ser ut som något katten släpat in. Tragiskt.

Jo, vi var ute igår, då det var torsdagskväll i Borås. Började kvällen hemma hos mig. Stressade som fan, för jag slutade sex och förfesten började typ vid halv åtta, eller var klockan var.
Var vid lägenheten vid kvart över sju typ, efter att ha kört omkring på folk. Seden var det bara att korka upp första vinet och börja göra sig i ordning.

Sen kom folket och vi trängdes som sardiner på min lilla balkong.
Glada och goa blev vi av allt vin som dracks i värmen. Hua.

I alla fall, sen så drog vi ner till stan och lyckdes till slut få ett bord på Viskan. Helt otroligt.
Satt där ett tag och drack (jag drack vatten). Kände mig inte alls okej efter allt vin, iof var det inte så mycket, men det tog riktigt ordentligt av någon underlig anledning.

Swing gick vi till sen. Var på Swing i tio minuter och sen ville jag och Lina gå till Harrys, men det ville inte Hannah. Så vi drog till Tonic istället, och blev joinade av Göran och Peter.
Så där var vi hela kvällen och gjorde fan lite allt möjligt.

Meeeeen, tröttnade på det med, såklart, så sen gick vi och köpte Chawarma. Fy fan vad gott den smakade igår.
Alla åkte hem till mig sen och sov.

Vaknade sju i morses och trodde det var ett skämt när mobilen ringde. Men nej, det är bara fredag och då måste man jobba.
Fick väcka Göran för att vi skulle hinna med bussen till jobbet också. Sov som en knockad säl, haha :)

Sen kom vi till jobbet, typ före alla andra. Riktigt duktigt av oss.

Nu är det bara några timmar kvar innan jag, Hannah och Lina drar till Varberg över helgen och bor i Linas stuga (om det finns plats), annars blir det tält på tomten.
Ska bli lite skönt att komma dit, komma bort från allt här. Få lite distans till saker och ting. Me like.

Mmmm, pizza på strandkiosken och sen Tre Toppar, minigolf och utgång i morgon! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0