090701

Woho, då var det redan juli. Jäklar vad tiden bara rinner iväg.

Fick även jobbat en del idag och fick även suttit en timme i receptionen. Var så otroligt varmt att jag var tvungen att sätta på fläkten på högsta och jäklar vad det blåste på. Allting fladdrade, inklusive jag. Såg ut som jag var ute på havet eller nåt, så mycket blåste det :)

Efter jobbet träffade jag Hannah och vi åkte till Systemet för att hon skulle ha en box vitt vin tills i morgon och helgen.
Därefter drog vi till Knulleland för att träffa Mathilda, och passade även på att dra till Gina Tricot för att köpa nya svarta solisar, för mina gick sönder förra torsdagen i min väska :/ Nu har jag nya i alla fall och jag är lite lyckligare.
Köpte även en rödrandig stor tröja, som jag redan har i grått. Me like this very much. Snygga OCH mycket bekväma på samma gång, precis som ett par leggings. Tjejens bästa vän (med undantag från en dildo då).

Hannah skulle hämta sitt pass hos en kille idag också som hittat det, och hon skulle vara där klockan åtta.
Så vi fördrev tiden på ett nytt ställe som öppnat på Sandwalls plats i stan. Ingen aning om vad det heter, men det ligger där gamla Skivspegeln låg innan.
Riktigt mysigt och lugnt, och dit man kan definitivt gå för en dejt, har den sortens mysiga känsla för det. Eller ja, i alla fall om man sitter ute i ett hörn och ska mysmysa lite. 

Fick fördriva tiden där och sen skulle vi då hämta hennes pass på Bergsäter. 
Men idiotjäveln dyker ju aldrig upp. Hannah ringer honom cirka 15-20 ggr på telefonen  och han svarar inte. Puckot har inte ens uppgett exakt vilken adress han bor på, utan bara gatan.
Så vi sitter där i bilen i en jävla timme och väntar och väntar, och sen åker vi hem, för vi orkar inte sitta kvar.
Pissigare stil får man ju fan leta efter. Jävla idioter det finns där ute alltså.

Han har fortfarande inte svarat och gudarna vet när Hannah får tag i honom. Hon måste ha passet tills i morgon för vi ska ut. Bläääää, säger jag bara.

Vi får verkligen hoppas att skiten löser sig. Annars ska hon polisanmäla honom, då han har en värdehandling som är hennes och inte ger henne denna, då det är olagligt. Skitstövel.

Nu ska jag alldeles strax duscha och vara lite social igen.
Ohhh, utgång i morgon. Längtat :) Eventuellt drar vi även till Varberg i helgen och bor på Linas tomt (tält igen). Får se hur det går....

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0