Vovve

Ahhhhhhh,då ligger man i sängen med sina mysiga rosa mysdräkt på sig.
Funderar om man ska ta sig en cigg eller inte.
Riktigt svårt beslut det där...

I alla fall, till det väsentliga här då: jag ska med stor sannolikhet köpa en liten vovvsing på semestern i sommar.
Det enda som hindrar är egentligen att jag fortfarande bor hemma (mamma tycker att det nog med djur hemma) samt att jag måste ha tid att göra den rumsren och van vid att bli lämnad ensam.

Det är tråkigt, men någon gång måste den nog vara ensam hemma några timmar för jag jobbar.
Funderar på ett eventuellt hunddagis, men det är förbannat dyrt.
Sedan finns ju mormor och morfar, men där kan den ju inte vara varenda dag.
Får kanske utnyttja min arbetslösa syster, men hon är nog inte arbetslös så länge till...
 
Aja, hund ska jag skaffa någon gång i mitt liv och jag känner att det vore så otroligt roligt att ha en :)
Jag älskar ju hundar, och har alltid gjort (fast ett tag var det mer katter).

Hittade en underbat bedårande söt dvärgspets-valp på Blocket, men 15 000 skulle ägaren ha för den. FUCK YOU, säger jag då. Skulle aldrig betala så mycket för en hund, även om den var det sötaste jag sett.
Men det är på tok för mycket för en hund.
Får se mig om efter något lite billigare alternativ.

Nej, nu ska jag ha näring i mitt hår!

So long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0