Lördag

Hittills idag har jag, mamma och Hannah varit på Mio och spanat in deras rea.
Nog för att kläder på rea inte är någon hit, men möbler kan man fynda ordentligt.

Jag gjorde faktiskt mitt första inköp till min kommande lägenhet; en utemöbel till balkongen.
Detta bestod av två stycken stolar/fåtöljer i fuskrotting (tror jag det heter) och ett runt bord i samma utförande, samt två stora vita dynor.
Detta kostade från början fyra tusen, men nu var det nedsatt till 1500, så jag kunde inte säga nej :)

Fick även ett trevligt samtal innan från den butik jag mailat om Chanel-väskan.
De kan skicka den till mig och undrar om de ska skicka den mot postförskott eller om jag gör en förskottsbetalning.
Sa att jag skulle fundera på det och återkomma :)

Bra dag idag än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0