TORSDAG

Usch, har mensvärk som in i helvete.
Skulle vilja ha en riskudde som man värmer i mikron nu.
Skitmysigt om man har ont i magen, huvudet eller vart man nu har ont, så värmer man den och knyter den kring stället det gör ont :) Värmer gott och dämpar smärtan, helt ovärdelig :)

Var och kikade på lite skor igår efter jobbet.
Så kiligt när alla har rea och bara rear ut de fula skorna som ingen ville ha tidigare.
Men hittade ett par svarta pumps i en butik, men det var storlek 37. På gränsen att vara för små.
Och jag vill inte åka på skoskav igen, för det får jag av nästan varje nytt par jag köper...

Vad ska man göra snart tro?
Trååååkigt har jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0