Torsdag

Gah, ännu en underbart stressig dag på jobbet.
Blir så när många är sjuka och våra kära ansvariga inte kan plocka in folk :/

Var i alla fall på banken en sväng på lunchen och ordnade med ett lånelöfte. Kan låna 300 000, och det känns inte så bra. Kommer aldrig hitta en bra bostadsrätt med den kassa lön jag har idag...

Fick även se den andra lägenhet jag suktat efter försvinna (den jag berättade om igår). Var borta från fastighetsägarens hemsida, vilket innebär att någon har fått den...
SKIT, för jag ville verkligen ha den...

Men men, kanske dyker upp något nytt, men just nu för tillfället känns allting bajs...

Karlstad till helgen i alla fall, får hoppas att älsklingen kan pigga upp en något i alla fall :)
Nu blir det i alla fall min middag som jag har fått i julklapp.

Ska se om jag kan locka ner älsklingen till stan på lördag, för jag vill handla Monkiiiiiiiiiiii! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0