Tisdag

Uscha.
Idag har jag jobbat över, ändå fram till klockan åtta :/
Började nio, så det blev en lång dag på elva timmar.
Fast är faktiskt inte så trött som vissa av mina arbetskamrater var där när det var dags att gå hem :)

Idag har jag även hittat en ny lägenhet jag har anmält mitt intresse på.
Håller tummarna så hårt att de snart trillar av handen :)

Denna lät i alla fall väldigt fin (säger det om alla), och den ligger mycket mycket nära jobbet, vilket kan vara käckt. 
Tre meter i tak var det, sekelskiftslägenhet samt stora, spröjsade fönster (me like). 
Hela beskrivningen lät i alla fall mycket intressant och jag sitter på helspänn och hoppas på att personen som har lägenheten hör av sig på ett eller annat sätt. 

Imorgon ska jag försöka få med mig Hannah och Mathilda så att vi kan köpa en tröja till pappa i försenad födelsedagspresent.
Får väl se hur det blir med den saken, men det är synd om pappa som inte har fått något alls :/

Nej, nu ska jag sova och så är det upp och arbeta i morgon bitti som gäller.
Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0