Skinnjackan!

Jaha, då är det klappat och klart.
Skinnjackan jag suktat efter i några dagar är äntligen beställd från Chicy.se.
Förhoppningsvis hinner den dyka upp tills på fredag då jag far till Karlstad.
Annars är den väl här tills på måndag och då får jag hämta ut den då.
Nu känner jag mig väldigt nöjd med mig själv, hur sjukt det än kan låta. Att få en känsla av tillfredsställelse inom sig när man handlar, JAJA...
Kommer nog bli så otroligt nöjd med den så det finns inte :) Wiiiiiiiiiiiiiiii!

Ska äta middag ute med älsklingen på lördag.
Fick det av honom i julklapp.
Det påminner mig om att jag inte gett honom något i julklapp, men det ska det bli ändring på.
Sitter och filurar på bra saker att ge. Men det löser sig.

På lördag är det 1 år och tre månader sedan vi blev tillsammans.
Herrejävlar vad tiden går fort.
Trodde väl aldrig att jag skulle få behålla någon såpass länge, men det har jag tydligen lyckats med. Och det är jag oerhört glad för, för jag älskar min lille skitunge väääldigt mycket :)<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0