ONSDAG

Åter tillbaka till jobbet efter en HEL dags ledighet. Wi!
Fick sitta i receptionen hela dagen, för lilla Karoline var sjuk.
Ja, jag är inte den som klagar. Var som rena rama semestern där ute, om man jämför med kundtjänsten.
Plocka lite bland faxen, göra i ordning Posten (okej, det var en jävla massa post som tog en och en halv timme) och maila. Himla underbart är det, så jag håller tummarna för att Karoline är sjuk i morgon med. HAHA.

Ikväll mysade jag och Hannah till det genom att göra sallad med mögelost, grillad kyckling och vitlöksbröd. Satt inne i vardagsrummet (Absolut förbjudet!) och tittade på Grammisgalan.
En aning besviken på utgången. Massa konstiga band och en massa skum musik som ingen människa hört talas om, om man nu inte lyssnar på P3.
Saknar verkligen rocken. Finns mycket bra rockband i Sverige som endast en liten del av befolkningen känner sig.
Röstar för att vi nästa år inför mer rock på Grammisgalan!
Glad blev jag i alla fall för att In Flames vann ett pris :)

I morgon är det jobb igen.
Efter jobbet ska jag försöka hitta iväg och köpa mig något fint som jag kan ha på lördag, då jag och babe ska ut och äta :)
(Väntar fortfarande på att min jacka ska skickas.
Ändrad lagerstatusen nu från "finns i lager", till "leverans om 10-14 dagar". Hoppas inte jag måste vänta så länge :/)

Natti natti med er sötnöts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0