ONSDAG

Pampam, då har även denna onsdag passerat och snart är det dags för torsdagen.
Dagen har bestått av jobb och lite mer jobb.
Hade en del ärenden att klara av innan jag satte mig i repan och tyvärr fixade jag inte alla, men hoppas inte kunderna tar död på mig för att jag kontaktar dem i morgon istället.
Tillbringade dagen från 11-17 i receptionen och tog emot en massa kunder som kom och skulle ha kaffe. Trivs riktigt bra med att sitta där halvtid :)

Efter jobbet mötte jag upp Hannah och Mathilda, då vi skulle köpa en försenad födelsedagspresent till pappa.
Sagt och gjort så begav vi oss till Knalleland och handlade en fin tröja på Jack&Jones :) Och han blev faktiskt glad för den.

Sedan kunde vi inte låta bli att gå in på GinaTricot och såklart handlar jag en massa. Men jag fyndade, tro det eller ej. Köpte TVÅ saker på rea (och rea är ju VERKLIGEN inte min grej).
Det blev följande:

- Leggings med en spetsrand på vardera sida av benen (REA) 
- Stor, grå kofta (REA)
- Svart halsduk
- En grå t-shirt med tufft tryck på

Jag är glad och nöjd, samt några hundra kronor fattigare :)

Nattinatti allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0