"Min" väska

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Jag har hitta min drömväska äntligen!
Var ute och surfade på vintage och secondhand-sidor innan och hittade en butik som faktiskt hade den väskan jag suktat efter nu ett tag.
En svart Chanel 2.55, bedåååååååååååårande.
Den kostade 4500, men vad fan, en sådan chans får man bara en gång i livet och jag är inte den som bangar. Pengar är faktiskt inga problem för stunden och de går till en god sak, right? :)

Mailade försäljaren och hoppas på ett svar under morgondagen.
Blir det ett positivt svar kommer jag sväva som på moln, och blir det ett negativt kommer jag vara svart och sur som ett åskväder...

Men, vi får se helt enkelt, mitt nya motto: "Inte ropa hej förrän man hoppat över bäcken". Eller nåt :)

Jag ska drömma vidare om min väska och ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0