MÅNDAG

Idag var det åter igen dags för jobb.
Häktig dag med massa samtal som knöddes med varandra om att bli först besvarade.
Kändes det som i alla fall. Först till kvarn som det heter.
Köerna gav i alla fall med sig strax efter fyra och då kunde man försiktigt hoppa in lite på mail.
Efter ett tag insåg jag att jag kunde fortsätta att sitta där till halv sex och det gjorde jag mer än gärna :)

Ikväll har jag umgåtts med hela familjen.
Vi har ätit trerätters, gjord av mamma.
Otroligt gott var det.
Oxfilé med hasselbackspotatis stod på menyn med hemmagjord hallonglass till efterrätt.
Till förrätt blev det stekta sparrisar med parmesan (vilket jag inte åt).
Väldigt mysig kväll i alla fall och jag är riktigt mätt nu. Sista som väntar är en god kopp kaffe.

I morgon är det den sista dagen ledigt på flera månader, vilket känns otroligt tungt, för nu har man ju vant sig vid att vara ledig hela tiden i princip.
Men bara ta vara på den dagen ordentligt och göra det bästa av situationen.
Ska nog fira ledigheten med ett par jeans :)

Hittat en skinnjacka på internet som jag är förälskad i.
www.chicy.se har en svart med nitar som är helt fantastisk.
Funderar fortfarande på om jag vågar beställa den eller ej. Men den är nästan för het för att låtas bli :P 

Jaojao, vi får se. 
Kaffe nu, ha det prima!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0