Kan redan börja skymta trädtopparna där...

Jag blir så otroligt trött ibland på hur mitt liv ser ut.
För tjugo minuter sedan var jag glad. Men nu har den glädjen försvunnit snabbt.
Hatar när det blir så. Det är inte ens meningen att det ska vara så heller.
Varför blir det så? Kan någon svara mig på det?
Ja, jag kan nog själv göra det, men jag försöker att ignorera svaret tills jag hittar ett bättre, mer lämpligt svar.

Vad är det jag håller på med?
Ingen aning.
Förmodligen försöka göra det bästa av situationen som man kallar det.
Lyckas väl sådär, om man säger så.
I vissa situationer är man två, och det fungerar inte om bara en ska ta ansvar och styra. Den andre måste hjälpa till, och gör personen inte det går det käpprätt åt skogen.

Kan redan börja skymta trädtopparna där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0